Office 365 na PMF-u

U četvrtak 27. novembra 2014. godine u 11h u Amfiteatru VII Departmana za matematiku i informatiku

prof. dr Đorđe Herceg će održati prezentaciju Office365 usluge koja je od nedavno dostupna studentima i zaposlenima na PMF.

 

Office 365 uključuje:

 

  • Web aplikacije Word, Excel, Outlook, PowerPoint, koje omogućavaju čitanje, uređivanje i deljenje dokumenata kroz Web browser, čak i ako korisnik na računaru nema Office;
  • Mail sa 50GB prostora po korisniku, zasnovan na Exchange serveru, kojem se pristupa kroz Web čitač, mail klijent (npr. Outlook) ili sa mobilnog uređaja.
  • OneDrive for business, lični prostor u oblaku za skladištenje podataka za svakog zaposlenog i studenta, kapaciteta 25 GB. Ovaj prostor je integrisan u SharePoint servisom.
  • Lync 2013, desktop program za video konferencije, gledanje udaljenog ekrana, dokumenata, online diskusije, anonimne upitnike i ankete.
  • SharePoint, servis za kreiranje timskih web sajtova, sa forumima za diskusije o projektima i distribuciju materijala.
  • Yammer, društveni sajt za fakultet, koji liči na Facebook i ima podršku za PC i mobilne uređaje.
  • Svaki zaposleni može lako da kontaktira ostale zaposlene pomoću elektronske pošte i Lync audio/video poziva, kroz Web aplikacije, na desktop računarima ili preko mobilnih uređaja;
  • Studenti i nastavnici mogu da komuniciraju pomoću elektronske pošte, instant poruka, glasovnih video poziva, razmenjuju materijale i organizuju interne i/ili javne web sajtove za specifične namene, bilo da je reč o projektima, sastancima, nastavi ili nečem drugom.
  • Interna komunikacija između raznih službi fakulteta se podiže na viši nivo, omogućava se saradnja u realnom vremenu, olakšava tehnička podrška itd.

Office 365 donosi:

 

  • Svaki zaposleni može lako da kontaktira ostale zaposlene pomoću elektronske pošte i Lync audio/video poziva, kroz Web aplikacije, na desktop računarima ili preko mobilnih uređaja;
  • Studenti i nastavnici mogu da komuniciraju pomoću elektronske pošte, instant poruka, glasovnih video poziva, razmenjuju materijale i organizuju interne i/ili javne web sajtove za specifične namene, bilo da je reč o projektima, sastancima, nastavi ili nečem drugom.
  • Interna komunikacija između raznih službi fakulteta se podiže na viši nivo, omogućava se saradnja u realnom vremenu, olakšava tehnička podrška itd.